zaterdag 13 maart 2010

Wintersport

Voorjaarsvakantie in Les Menuires was erg leuk. Wij hebben veel sneeuwpret gehad en een plezierig verblijf gehad in een romantisch appartement.

Fleurtje die voor het eerst ging skiën, vindt - net als haar zus - skiën geweldig. Elke dag ging zij - volgens haar - naar de "ski-opvang".

Na een week skiles hebben de meisjes een skidiploma en medaille gehaald.

Melissa kan zeer goed skiën: buckels, off piste, zwarte piste geen probleem. Zij had zelfs een hoge sprong gemaakt op haar skiën!

3 opmerkingen:

  1. Ik vond skiën (behalve toen het erg mistig was), sleeën en de vakantie heel leuk. Ik heb een gouden medaille gehaald. Met Anne-Fleur skiën was ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg van jullie met dat skien
    jullie zijn echt super meiden,zo sportief en nog medaille,s winnen ook ik sta echt paf.
    Als jullie zo doorgaan zie ik jullie
    nog wel eens meedoen aan de wereld
    kampioenschappen of de Olym.spelen
    super super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel goed hoor van jullie prestatie op de wintersport.
    Gefeliciteerd met de medaille's
    Ik ben ook heel benieuwd naar de Karate wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen