zaterdag 19 maart 2011

Karate wedstrijd Dalfsen

Klik op de foto om naar het album te gaan
Vandaag heb ik een karatewedstrijd in Dalfsen gehad. Ik moest om 6:30 op staan. Ik heb met kata en kumite meegedaan. Kata is de basis van karate. Kumite is vechten. Bij kata ben ik 4de geworden jammer genoeg. Maar niet getreurd want bij kumite ben ik eerste geworden! Ik moest tegen een witte-bander en een groene-bander. Bij de prijsuitreiking hadden ze een foutje gemaakt. Ze zeiden dat ik 2de was maar dat was niet zo en iedereen zei: "nee! Melissa is eerste!" En toen dat meisje dat 2de was werd opgenoemd ging haar groep heel hard klappen :) en toen ze hoorden dat ze 2de was waren ze niet zo blij :(. Maar op het eind had ik toch mijn eerste prijs. Ik ben heel blij met mijn prijs. :):):)!!

Hier is een compilatie-filmpje:


Hier staat het HD-filmpje.

7 opmerkingen:

  1. Pappa stond erbij en keek ernaar. Hij trilde zo erg van spanning dat het filmpje helemaal trillend is opgenomen. Kata ging nog niet helemaal naar volle tevredenheid maar wat was ik trots dat jij zo vol zelfvertrouwen de ring instapte en beide gevechten overtuigend won. Dat akkefietje tijdens de prijsuitreiking zullen we maar snel vergeten, dat is gelukkig goed afgelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed!!! Fleurtje en mamma zijn zeer trots op je. Vanuit huis de hele dag alles via whatsapp gevolgd en je toe gejuigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kumite wedstrijden waren t/m de laatste seconde spannend. Wie heeft ooit gedacht dat jij zo kan vechten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw..... wat een spanning, wat een wedstrijd.
    Wij zijn super trots.!!!! De Comentator was ook erg zenuwachtig zo te horen.hahaha
    GEFELICITEERD.
    Opa en Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan Melissa! Proficiat!!Leuk om te zien dat je zo fanatiek bezig bent. Jij staat je mannetje (vrouwtje) wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat je nog vergeten bent te melden is dat dit open Nederlandse kampioenschappen waren en je dus Nederlands kampioen geworden bent voor de IBF.

    BeantwoordenVerwijderen