woensdag 5 oktober 2011

Verjaardagsfeestje

Vandaag had ik mijn verjaardagsfeestje. Het is al een maand geleden (+ 1 dag) dat ik jarig was en 5 jaar werd. Toch had ik mijn feestje nog steeds niet gehad, tot vandaag. Ik had 4 kinderen uitgenodigd en helaas kon er 1 niet komen. Het was heel erg leuk ........ tot een jongetje het nodig vond om mij van de glijbaan te duwen. Ik moest heel hard huilen (nadat pappa en mamma zeiden dat ik mocht huilen, ik wilde mij namelijk groot houden) en ben de rest van het feestje bij mamma op schoot blijven zitten. Ik kreeg nog een theedoek met een paar koelelementen om de zwelling tegen te gaan. Het bleef alleen pijn doen. Toen we thuis waren besloten pappa en mamma dat de dokter er toch maar even naar moest kijken, we konden gelijk komen. Hij zei dat het waarschijnlijk gebroken was, nou ja, bij kinderen van mijn leeftijd is dat gelukkig niet echt doormidden. Voor de zekerheid maar even foto's laten maken. Om een waanzinnig lang verhaal (we hebben in totaal 3 uur in het ziekenhuis door gebracht) kort te maken. Mijn beide onderarm botten (zowel spaakbeen als ellepijp) zijn "gebroken" en ik heb nu mijn onderarm in het gips.

2 opmerkingen:

  1. Meisje toch, je was zo vrolijk vanwege je feestje en werd het op deze manier verpest. Je had ook behoorlijk veel pijn en desondanks bleef je vrolijk. Je bent een kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je feestje zo moest eindigen, maar we denken dat het helemaal goed komt met je arm.
    We hopen dat je snel van de pijn af bent.

    Opa en Oma.

    BeantwoordenVerwijderen