donderdag 1 december 2011

Melissa 9th Open Ommen Championships Karate


Afgelopen zaterdag heb ik mee gedaan met de 9th Open Ommen wedstrijd.
Dat is voor mij mijn 2de keer.
Ik heb met 3 dingen mee gedaan.
Kata, dat is een schijngevecht met meerdere onzichtbare tegenstanders.
Team Kata, dat is het zelfde als kata maar dan met zijn 3en.
En kumite, dat is vechten.
En nu de prijzen...........
Kata 1ste!!!
Team Kata 1ste!!!
Kumite 1ste!!!
3x 1ste.
Hier staan nog de foto's:
Kata
Team Kata
Kata Prijsuitreiking
Semi Contact
De overige filmpjes staat op het kanaal van Karatedoalmeremovies op youtube.

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met je 3 prijzen! Hartstikke goed gedaan hoor. Heeft Anne-Fleur ook meegedaan en iets gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weer genoten van de filmpjes
    heel mooi!!

    Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ging als een trein: heel geconcentreerd en precies dat doen wat nodig was: geweldig! De volgende wedstrijd wordt het NK Karate in Leersum op 18 december.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb op mijn gemak de filmpjes bekeken
    en het was weer geweldig om te zien
    en heb er erg van genoten,je was weer goed bezig en 3 keer 1e.
    Proficiat hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen