maandag 16 juli 2012

Karate Clubkampioenschap 2012

 
Afgelopen zaterdag was het clubkampioenschap van de karate-school. Anne-Fleur en ik deden mee. We deden allebei met kata mee, we gingen tegen onze eigen band. Daar zijn we allebei eerste mee geworden. En ik heb ook met musicalform meegedaan. Daar ben ik ook eerste mee geworden. En ik heb voor de eerste keer mee gedaan met musicalform met wapen, ik deed het met kama's dat zijn een soort zeisen. Ik zat in me eentje in deze pool, hiermee ben ik ook eerste geworden. En ik heb ook meegedaan met kumite (=vechten) daarbij ben ik ook eerste mee geworden. Ik was heel erg blij met mijn 4 eerste prijzen. Daarna zijn we met 20 man naar Tang Dynastie gegaan. En er kwam nog een karate vriendinnetje bij mij logeren. Het was een heel leuk weekend!!!

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan meiden!!!!

    Groetjes juf Byonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan meiden!!! Een heel leuk stukje.

    Groetjes,

    Meester Jarno

    BeantwoordenVerwijderen