zaterdag 4 augustus 2012

Dilemma

Vandaag kwam ik voor mijn eerste echte dilemma te staan. Toen de zwemles bijna afgelopen was moest ik nog een keer laten zien hoe goed (en ver) ik kan duiken. Daarna kreeg ik te horen dat ik volgende week mag afzwemmen voor mijn diploma-B. Na kort en hevig overleg (ik wil toch graag z.s.m. mijn diploma-B halen) met pappa en mamma, toch maar besloten om te vragen of het wat later kan. Ik moet nu zaterdag 1 September op voor mijn zwemdiploma-B. Komen jullie kijken?

2 opmerkingen:

  1. Zo dat is snel Anne-fleur, ga je nog meer zwem diploma's halen ?

    Groetjes Oma,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes gewenst met het afzwemmen voor je B-diploma. Maar dat zal wel lukken! Wij kunnen niet komen want dan zijn we met vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen