zondag 30 september 2012

kinderfeestje

Gisteren had ik mijn kinderfeestje, mijn feestje was een hoogteparcours/canopytrailfeestje. Ik had 6 kinderen uitgenodigd en Raymon (de vader van Deborah) ging ook mee. Eerst moesten we naar Amersfoort rijden, toen we er waren zijn we verkeerd gelopen en hadden we een heel rondje gelopen in het bos. Gelukkig waren we op tijd. We kregen limonade, cake en slagroom. Ik deed bij iedereen slagroom en bij sommige heel veel!;) Het was heel lekker! Toen mochten we mee met de instructeurs, er waren nog veel meer mensen. Eerst moesten we onze spullen in de kluisjes doen, en een helm pakken. Toen mochten we onze tuig aan doen, en kregen we een levenslijn die kan je lang en kort maken. We moesten naar boven klimmen en ik was als derde aan de beurt. Het was heel hoog en heel eng!!! Iedereen vond het eng, zelfs Raymon en mijn vader. Het was 7 meter hoog en het parcours begon meteen heel eng, ik stond helemaal te bibberen. Er waren platformen daar mocht je maar met zijn tweeën op staan, elke keer als ik weer veilig op het platform stond ging ik de paal te knuffelen. Daarna moesten we naar boven en was het 11 meter hoog! Daar ging ik niet meer de paal knuffelen. En als laatste ging je naar beneden met de canopy. We gingen nog eten en drinken en in de speeltuin spelen. We kregen ook nog een ijsje, en toen hadden ze ook nog cadeautjes verstopt. Ik had 55 euro en een cadeaubon van 15 euro gekregen en nog kaarten, chocola en oorbellen. Het was heel leuk en heel eng!!! Klik op de foto om de andere foto's te bekijken.

8 opmerkingen:

  1. Het was superleuk!! En inderdaad erg spannend en soms een beetje eng. Ik vond het erg goed van alle meiden, zeker diegene met hoogtevrees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Imane Bouzeryouh30 september, 2012 21:12

    Ik vond het ook echt heel erg leuk en eng. Eerst durfde ik niet te klimmen maar daarna was het echt heel erg leuk! Echt super bedankt, het was een leuke dag en ik hoop dat we nog vaker zo iets leuks samen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat het feestje zo geslaagd is. Ik maak mijzelf wel elk jaar moeilijker. Wat zal ik volgend jaar organiseren wat nog spannender is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg stoer van jou en je vriendinnen. En je pa en Raymon. Ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pffff, noem dat maar een kinderfeestje! Dat kinder kan er wel vanaf haha. Heel leuk verhaal, ik zie het zo voor me. Mooi verwoord Melissa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ilona, Heb je de foto's gezien? Als ik mee had gedaan, zouden de meisjes nu doof zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hele leuke foto's! Stoer en dapper hoor, van die meiden. Van die jongens wordt gewoon verwacht dat ze stoer zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt wel een "parcours militair" met een echte hindernisbaan. Hebben we vroeger(als militair)vaak gedaan, maar wij kregen geen slagroom. !@#$%^&
    Stoer hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen