donderdag 1 juni 2006

Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit

Wat een mooie naam voor een politieke partij........ zou je denken? Met afschuw heb ik de berichten gelezen over deze nieuwe partij. Als je het programma van deze partij bekijkt valt vooral op dat ze veel inkomsten van de overheid willen gaan afschaffen. Bij mij komt dan meteen de vraag naar boven: waar gaan ze dat van betalen? dat staat echter nergens vermeld. De punten 5 (Softdrugs en harddrugs worden gelegaliseerd) en 6 (Discriminatie is toegestaan, behalve door de overheid) zijn regelrechte onzin maar punt 9 is waar het volgens mij bij deze partij om gaat: "Kinderen mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan". Mijn maag draait om als ik deze website bekijk en je moet er toch niet aan denken als het überhaupt zou lukken om deze partij op te richten en mee te laten doen aan de komende verkiezingen. Er is ook goed nieuws te melden: het bedrijf dat de website onderhoudt heeft de partij gemeld dat ze per 1 juli een ander bedrijf voor hun website moeten vinden, ze willen niet met deze partij geassocieerd te worden. In de politiek zitten ze ook niet echt op deze nieuwe partij te wachten denk ik....alhoewel, ik kan mij een persoon indenken die blij zal zijn als hij niet langer de polliticus zal zijn met het slechtste gebit. Al uw verwensingen kunt tot 1 juli hier kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten