zaterdag 9 juni 2007

Zwemkampioen in de dop

Papa en mama kregen er van hun tenen tot hun kruin kippevel van. Het is dan ook behoorlijk ongelooflijk: ik mag volgende week zaterdag proefzwemmen voor het B-zwemdiploma. Ik had vandaag mijn vierde les en de juf vond het zo goed gaan dat ik volgende week mag proefzwemmen. Papa en mama waren volgens mij nog nooit zo trots geweest. Over 2 weken mag ik - als het volgende week goed gaat - afzwemmen en ik zou het erg leuk vinden als jullie zouden komen kijken.

Update: Het is gelukt: het proefzwemmen vandaag was succesvol en volgende week mag ik afzwemmen. Het begint om 14 uur.

Laatste update: Jippie! Ik heb zwemdiploma B!

4 opmerkingen:

  1. Je bent super! Niet alleen papa en mama zijn zeer trots op je, ook je zusje vindt je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepie wat goed van jouw....wij zijn super trots op onze sportvrouw.
    Wil je soms kampioene van Nederland worden ???
    Opa en Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van zwemdiploma A en B!!! Zoals je jezelf weleens noemt: je bent een supergirl!

    BeantwoordenVerwijderen