zondag 12 april 2009

Etenstijd

12 April ben ik naar Etenstijd geweest en er waren 2 ooms, 2 tantes en 1 neef en 2 nichten en 1 nichtje en 1 vriend van een nicht. Dit was de tweede keer en mijn opa was er ook. Eerst gingen we eten en daarna nog een keer en toen mocht ik een ijsje maken. Toen ging ik met mijn zusje en nichtje naar Kindertijd. Daar werd ik geschminkt en toen moest ik met pappa mee. Er was een soort kinderboerderij. Ik had een konijn in mijn hand en ook een kuikentje. Ik hoorde iemand zeggen dat je ze niet te lang mee naar buiten mocht nemen, anders gaan ze dood. Dat was bij 1 kuikentje gebeurt. Toen we er waren was er nog een hamstertje geboren, hij was maar een paar centimeter groot. Een ezel kwam steeds het stalletje in en dat mocht niet. De paashaas was er ook. Toen gingen we naar huis waar we nog een eind gingen fietsen, ik op mijn nieuwe fiets.

P.S: het was pasen dus vrolijk paashaas!!

Update: hier staan een aantal foto's die op die dag gemaakt zijn. Wij (Anne-Fleur en ik) staan er ook tussen.

2 opmerkingen:

  1. Nou jij of jullie hadden een erg leuke dag.
    Maar.....je nieuwe fiets hebben wij nog steeds niet gezien.
    Is jullie fototoestel kapot??

    Schrijf je zelf al op de blog??? knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was ik daar graag bij geweest zeg
    zo leuk met die dieren,ik had graag op die ezel willen rijden maar ik
    wist van niets.
    En je hebt ook nog een nieuwe fiets
    gekregen van je ouders,daar wil ik ook wel eens een rondje op rijden
    als we weer eens in Almere zijn.
    Rijdt je zusje nu op je oude fiets?

    BeantwoordenVerwijderen