zaterdag 4 april 2009

Sportschool

Hallo hallo,gisteren zijn Marit en ik naar de nieuwe sportschool geweest.
Dat is wel de moeite daar,heel veel apparatuur waaronder veel die we nog
nooit gezien hebben.
We kregen goede begeleiding en uitleg van de toestellen en alles wordt
goed bijgehouden op een lijst wat je doet voor de volgende keer.
Het zijn leuke mensen daar die je echt vooruit willen helpen om het beoogde
doel te bereiken.
Volgende week gaan we een serie andere toestellen doen want dat gaat niet
op een middag om alles te doen.
Nu nog even over Marit,na 70 jaar als Riet heeft Moeders besloten om voortaan
als Marit door het leven te gaan,is wel even wennen voor mij,net of ik nu een
andere vrouw hebt.
Iedereen een prettig weekend.

6 opmerkingen:

  1. Tja, het is voorjaar en ...een nieuwe lente een nieuwe naam.
    En...ik hou wel van een verandering op zijn tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het dan met de klemtoon op het voorste gedeelte of het achterste gedeelte?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jij wil maar je mag me ook met het voorste gedeelte aanspreken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals je kunt zien is je blognaam al aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind en vond al heel lang Riet geen mooie naam en ouderwets. Tot ik 20 jaar was heette ik Rietje stond op mijn geboorte kaartje en mijn ouders, broer en de rest van de familie noemde mij zo [als ik nu familie [nichten of neven] tegenkom, noemen ze mij nog zo.
    Dikwijls gedacht, ik moet die naam eens veranderen, maar kon nooit geen leuke naam verzinnen die wat met Maria had.
    Nu in de sportschool heb ik deze naam opgegeven en.....het went gelijk.
    En Mijn oudste kleindochter vind het ook geen mooie naam dus vandaar MARIT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het grappige is dat je Oma Riet bijna hetzelfde uitspreekt als O Marit.

    BeantwoordenVerwijderen