zondag 23 augustus 2009

Waterskien

Vandaag ging Raymon zijn cadeau van vorig jaar ten gelde maken. Hij had van ons een cadeaubon gehad voor een uur waterskiƫn. Omdat ik deze ervaring graag met hem wilde delen ging ik mee. Met z'n allen verzamelden we ons om half een bij het Lido waar de kabelwaterskibaan in Almere is. Na een instructievideo en ons in een vrij strak wetsuit gewurmd te hebben moesten we ook nog een reddingsvest aan. Toen de ski's pakken, op maat maken en in de rij gaan staan, klaar voor vertrek. De eerste keer kwam ik weg van de kant, ik kon nog opstaan maar even later ging het mis. Bij de derde poging kwam ik helemaal goed weg, daarna de eerste bocht, hoe ging dat ook al weer, rond de boei leek mij een beetje ver. Dat was het dus niet en nodig om voldoende spanning op de kabel te houden. Bij poging nummer vier ging ik een heel rondje rond. Daarna werd het gemakkelijker, nog twee keer twee rondjes en toen was het tijd om te stoppen. Raymon had een iets moeilijkere start, de laatste keer zag ik hem echter weggaan en dat zag er goed uit. Ik kon niet zien of hij was gevallen en toen ik mijn twee rondjes had afgemaakt bleek hij net voor mij gestopt te zijn met ook twee rondjes. Het was erg leuk en zeker iets wat ik nog wel eens een keer wil doen. Hier staan de foto's en hier 2 filmpjes van de eerste poging en de derde poging, er komen wellicht nog wat foto's en filmpjes bij,

1 opmerking:

  1. Hardstikke leuk zeg ,en een leuk filmpje het ging al heel goed, jullie moeten maar meer gaan.
    Leuke foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen