maandag 7 september 2009

Midgetgolf - de uitslag

Hierbij de officiële uitslag van de midgetgolfcompetitie van zondag 6 september 2009.

Omdat sommigen iets te goed naar mij geluisterd hadden, zijn ze doorgegaan tot 8 slagen, dit moest echter maximaal 6 slagen zijn. Ik heb alle uitslagen hierop aangepast.

Allereerst de junioren competitie: Als eerste is geëindigd Deborah met 85 punten, net 1 puntje minder dan Melissa. Ex aequo derde zijn Chayenne en Isabella geworden met elk 89 punten. Sheetal is vierde geworden met 93 punten.

Dan de senioren competitie: Omdat ik mijzelf buiten de competitie heb gezet, heeft de kersverse opa Stanny gewonnen met 56 punten. Pa is tweede geworden met 58 punten. Net als bij de junioren is er een ex aequo derde met 64 punten, dat zijn Raymon en Wing man geworden, net 1 puntje voor Jennifer (65) die weer 1 puntje minder dan Kang tai had (66). Ook gelijk geëindigd zijn ma en Ying met elk 68 punten, ik heb de 12de hole van Ying maar als 6 meegeteld, er stond 10 (!) ingevuld. Daarna komen nog Sonja met 69 punten, Yanky met 74 punten en als laatste is geëindigd Ilona met 79 punten, wellicht kan je eens wat lessen krijgen van je echtgenoot die schijnbaar wat beter in dit spel bedreven is.

4 opmerkingen:

  1. Ik wil het nog eens over de uitslag hebben. Na het bekijken van de foto's zijn we tot een bepaalde ontdekking gekomen.
    Het lukt me nog niet om in de reactie een foto te plaatsen maar ik zal het tonen in het volgend blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto is als bewijs ingebracht in het "Tournoi de golf miniature de personnes âgées, Comité d'organisation". Het kan dus zijn dat ma haar gedeelde 7de (!) plaats kwijt raakt en in totaal 12 strafpunten erbij gaat krijgen zodat niet ons Ploontje maar ma laatste wordt. Het kan ook zijn dat haar naam in zijn geheel uit de wedstrijd uitslag wordt verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maria.meertens@zeelandnet.nl12 september, 2009 17:14

    Heb al 2 reacties geplaatst op het bovenstaande artikel maar het kan niet worden weergegeven.
    SABOTAGE???????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je een reactie achterlaat waarbij je kiest om dit Anoniem te doen, moet ik deze eerst goedkeuren voordat die op de weblog verschijnt. Soms willen mensen namelijk reclame of andere onzin achterlaten en die verwijder ik dan voordat deze op de weblog verschijnen. Omdat ik hier niet elke dag naar kijk duurt het soms wat lang voordat deze anonieme reacties verschijnen. Je kan dan beter inloggen of Naam/URL gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen