zaterdag 12 juni 2010

Start to run


Sinds een week of 4 begonnen met start to run. Ik heb vroeger weleens aan hardlopen gedaan en vorig jaar ook nog even, maar nu was ik echt gemotiveerd om lekker buiten te gaan rennen. Ik volg de lessen van Evy Gruyaert die mij via mijn Ipod influistert wanneer ik moet hardlopen of wandelen, die mij tips geeft en tussendoor ook nog leuke muziek draait.

In 10 weken kun je 5 km. hardlopen achter elkaar. Dat doe je in ongeveer 30 minuten. Vanmorgen mijn 8e les gehad en dat was een intervaltraining. In totaal 25 minuten gelopen waarvan 8 x 2 minuten hardlopen en tussendoor 1 minuut wandelen. Was best pittig. Hierbij de site.

Misschien ga ik daarna wel voor de 10 km. De lessen kun je (tegen betaling) downloaden van internet. Zie site.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ze net (gratis) gedownload en zal eens kijken of het iets voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gratis? Je kon ze gratis downloaden van de belgische zender Een, maar dat is nu niet meer. Ik kon het nergens vinden waar het gratis was. Wil wel het vervolg (5-10 km.) nog downloaden. Waar heb je dat gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vervolg heb ik ook al, via usenet gedownload. Nu nog gaan lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T'jonge 3 keer sporten in de week, fietsen met je dochter en ook nog gaan hardlopen ??

    Nou de familie is sportief bezig.
    Wij zijn afgelopen donderdag 65 km wezen fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen