woensdag 11 augustus 2010

Mislukte pitstop?

Toen ik deze week 's ochtends vroeg naar het werk reed, zag ik een paar honderd meter voor mij een auto rijden die ineens de vluchtstrook op reed. Ik zag een - wat leek - donkere schaduw voor zijn auto en dacht dat er een hond de snelweg overstak. Toen ik de auto inhaalde en daarmee ook de donkere schaduw, zag ik dat het geen hond was maar een van de wielen van de auto die met dezelfde snelheid van de auto over de snelweg bleef rollen. Ik deed gelijk mijn alarmlichten van de auto aan om de bestuurders achter mij te waarschuwen. Daarna haalde ik het wiel zo ruim mogelijk in. Verderop zag ik in mijn achteruitkijkspiegel dat het wiel langzaam snelheid verminderde en ook de vluchtstrook op rolde. Het leek wel een beetje op de mislukte pitstop van Rosberg 2 weken geleden tijdens de Formule1 race van Hongarije.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten