maandag 4 april 2011

Superavond

Woensdagavond j.l. hebben we lekker gegeten bij Moy-Fa in Axel. Ter gelegenheid van onder andere onze verjaardagen. Ilona had een etentje georganiseerd en Melissa en Nikita uitgenodigd. Nikita had aangegeven niet aanwezig te zijn en Melissa daarentegen, vond het een leuk plan en zou zeker aanwezig zijn samen met Martijn en Jayda. Het eten was lekker en het was erg gezellig. Wat hebben we gelachen met die kleine meid. Een lachebekje tot en met. Een vrolijk meisje en zeer sociaal naar andere kinderen toe kregen we te horen. Een modepopje. Melissa heeft de instelling aangenomen van "pluk de dag", het leven is immers veel te kort om voortdurend moeilijk te doen. En daar zijn wij, Ilona en ik, het helemaal mee eens. Het voelde bijzonder goed, en nu nog!! Het allermooiste om te horen vond ik dat Jayda helemaal verzot is op chocoladeijs. Waarom? Jullie moeten weten dat wanneer we een dessert nemen in een restaurant, -dat ik altijd vraag naar chocoladeijs, -dat ik in een ijssalon in Italie vroeg naar chocoladeijs, -dat ik in een cocktailbar in Londen, met zeer uitgebreide kaart, aan de warme chocolademelk zat, -dat ik elke morgen chocoladehagel op mijn brood eet als ontbijt. Als je dan te horen krijgt dat je kleinkind dezelfde trekjes heeft.........Tja. Ik heb die nacht slecht geslapen. Gewoon van geluk, trots en besef. Carpe Diem

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie afsluiting van jullie verjaardag mede door de hereniging
    met je familie.
    En ja met die kleine is dat zeker erg leuk dus geniet er maar van zolang
    het kan want voor je het weet zijn ze
    groot en zien ze hun grootouders
    misschien niet meer zo zitten, en dat
    is weer niet zo leuk maar nu kunnen
    jullie nog wel even vooruit dus genieten maar,succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi verhaal. Nu je andere dochter nog, dat zal met de tijd ook wel goed komen. Als je zo van chocola houdt, moet je echt een keer naar Brugge gaan, volgens mij is dat dechocolade-stad ter wereld.

    BeantwoordenVerwijderen