zaterdag 28 januari 2012

Examen

Ook ik heb de 10e kyu gehaald! Vanochtend heb ik karate-examen gedaan. Heb afgelopen jaren als publiek bij karate-examens en -wedstrijden, het altijd erg goed gevonden dat de karate-kids de vele, moeilijke karate-technieken en kata's kennen. Dan heb je nog de Japanse woordjes. Tijdens de examen, voelde ik mij helemaal trots op de meisjes die een hogere band hebben en zo goed zijn met karate. In juli het volgende examen, ook voor de meisjes. Komende maanden veel oefenen en Japanse woordjes leren. Dan zijn er strenge examinatoren bij! Hier staan de foto's.
En hier is het filmpje:

4 opmerkingen:

  1. Leuk! De meisjes staan hun mannetje wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, trots op alle meisjes Meertens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op alle MEISJES Meertens ????

    Leuk hoor Yanky proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed hoor mama!!! ;) Ik kan niet aanmelden op de andere computer. ???

    XXXMelissa

    BeantwoordenVerwijderen