zondag 29 januari 2012

Middelbare school

10Jan moest ik nablijven met 9 andere kinderen, ik dacht wat heb ik nu gedaan?(Wij hebben 30 kinderen in de klas) Nou toen alle andere kinderen weg waren en 10 kinderen en een meester nog in de klas waren vertelde hij waarom we moesten "nablijven". De meester zei dat wij (de 10 kinderen) waren uitgenodigd om een workshop te doen op de middelbare school. Je mocht uit 2 workshops kiezen, en als de eerste niet lukt dan krijg je de tweede. Mijn eerste keus is topsport: school Echnaton. Mijn tweede keus was Bio. proefjes: school OVC. Omdat wij (de 10 kinderen) de hoogste niveau van de klas hebben mogen wij naar de middelbare school zei onze meester. De andere 20 kinderen moeten gewoon naar school.

3 opmerkingen:

  1. Voor mij ben jij ook TOP! en GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij ben jij KEI gaaf en sportief
    en een heel slimme en lieve meid
    en als jij zo doorgaat wordt jij
    vast nog professor,toppy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is nog wat meer informatie over het TOP/GAAF traject.

    BeantwoordenVerwijderen