dinsdag 5 februari 2013

Eindcito 1

Vandaag had ik de eerste van de drie eindcito-dagen. Elke dag heeft 3 taken. Vandaag had ik Taal1, Rekenen1 en Taal2. De 1 t/m 4 is voor de hoeveelste keer dat je een taak hebt. Taal1 heeft 30 vragen, 10 vragen spelling, 10 vragen begrijpend-lezen en 10 vragen werkwoord-spelling. Rekenen1 heeft 20 vragen en is normaal rekenen waarbij je kladpapier mag gebruiken. Taal2 heeft 20 vragen bestaat uit begrijpend-lezen. Morgen krijg ik Studievaardigheden1, Rekenen2 en Studievaardigheden2. Ik vond Taal1 het gedeelte met spelling het moeilijkste de rest vond ik niet moeilijk, maar lastig/sneaky.

Op naar dag 2!!

3 opmerkingen:

  1. We zijn nu al trots op je! Je hebt er alles aan gedaan om een goed resultaat neer te zetten. Dat heb je al bewezen met de oefen-CITO van een paar weken geleden.

    BeantwoordenVerwijderen