donderdag 7 februari 2013

Eindcito deel 3

Vandaag was de laatste dag van de eindcito! Ik kreeg vandaag Taal3, Rekenen3 en Taal4. Taal3 was 20 vragen woordenschat en 10 vragen begrijpendlezen. Met Rekenen3 mocht je dit keer wel uitrekenpapier gebruiken. En Taal4 was alleen begrijpendlezen. Bij Taal3, het gedeelte van woordenschat. Waren sommige woorden heel makkelijk en de andere dan weer heel moeilijk. De rest vond ik best makkelijk. Dit was de laatste dag van de eindcito!!! En het resultaat krijg ik pas na 7 maart, en ik moet me al ingeschreven zijn bij een middelbare school voor 1 maart. Dan is eigenlijk de eindcito helemaal niet nodig vind ik. Want je bent al ingeschreven voor je je echte advies krijg. Morgen gaan we niet meer werken en spelletjes en film(s) kijken.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het er op zit! Het was toch wel spannend
    denk ik.
    Prettig weekend
    Groetjes.
    Je Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Melissa,dat is weer achter de rug en ik denk dat het wel goed
    zit met jou en je toetsen,in elk geval veel succes ermee en ik hoop
    dat het een leuke tijd voor je wordt op de nieuwe school en dat het
    weer net zo vlot mag gaan als voorheen.

    Groetjes van je Opa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Melissa,zo dat is weer achter de rug en ik weet zeker dat je
    het er weer goed vanaf hebt gebracht dus veel succes verder met je
    studie en niet wachten op het resultaat maar ga maar direct door
    naar de universiteit,mag van mij.

    Je Opa.

    BeantwoordenVerwijderen