woensdag 27 september 2006

Oorlog?? Nee, lekke band

Kijk, een lekke band is nooit leuk. Zeker als chauffeur en bijrijder van een geldtransport is het niet leuk om een lekke band te krijgen. Om nu alleen de volledige snelweg af te sluiten en er een peloton commando's op af te sturen waar ze in 1995 in Srebenica zeer blij mee waren geweest, lijkt mij een beetje overdreven. Je moet er ook niet aan denken dat je vooraan in de file staat en door een overdreven hoeveelheid "trigger-happy" marechausees wantrouwend aangekeken wordt. De snelweg is dik 2 uur afgesloten geweest met een file van 15 km tot gevolg. Uiteraard moest er vanaf de andere rijbaan naar dit schouwspel gekeken worden (wat ik mij in dit geval wel kan voorstellen) zodat ook hier een dikke file ontstond. Welke nitwit besluit nu om in dit geval een hele snelweg af te sluiten i.p.v. de geldauto met een flinke kraanwagen naar een parkeerterrein te slepen om daar de band te vervangen? Ben ik nu zo slim of zijn zij nu zo dom?

2 opmerkingen:

  1. Het is niet te geloven .....
    Ik ga me er niet meer druk om maken.
    Lachen dat is het beste ....hoewel je zal maar moeten wachten, dan lach je niet natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een file veroorzaken met een geldwagen........ Dat deden wij met de Mazda.
    Het is zo eenvoudig. Wij liepen gewapend met een gevarendriehoek en geloof maar dat de overige weggebruikers er rekening mee hielden.

    BeantwoordenVerwijderen