maandag 4 september 2006

Welkom wereld

Here I am! Na lang wachten is het dan eindelijk zover: vandaag om precies 10 minuten over half zes ben ik geboren. Ik weeg 2980 gram en ben een klein (en wat tot nu toe iedereen zegt: lief) popje. Ik lijk iets meer op mijn moeder dan op mijn vader maar dat mogen jullie ook zelf bepalen want hier staan een aantal foto's die papa van mij gemaakt heeft. Ik heb ook al een eigen emailadres: mijn voornaam @ yenda punt nl. Op de foto hiernaast ben ik te zien op schoot bij mijn grote zus Melissa.

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief popje echt schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anne-Fleur welkom op de wereld! Yanky, Nico en Melissa, nogmaals gefeliciteerd. Novita & Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, familie Meertens! We kom z.s.m. bij jullie aan om Anne-Fleur te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hai yanky & family, gefeliciteerd, wat leuk zeg, jullie hebben ook een bloemetje erbij. Geniet er van en we komen nog wel langs om haar te bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he yanky, ben je me toch voor ik hoop dat ik je binnen een paar dagen ook kan komen volgen wel grappig dat ik gisteren al aan je dacht dat je aan het bevallen was.

    groetjes van de zwangere cathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yanki, Nico en de trotse Melissa,
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anne-Fleur. Deborah en Chayenne waren door het dolle toen zij het bericht hoorde. Veel geluk en plezier met de kleine. Wij komen haar heel gauw bewonderen.
    Groetjes en een dikke brassa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Yanki,

    Van Harte Gefeliciteerd met jullie Anne-Fleur.

    Wat is Melissa al groot geworden, zij lijkt precies op je toen je zelf nog zo klein was.

    Take care!!

    groetjes

    Ka-Ling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met dit kleine wondertje,echt een schatje.
    Een trotse grootvader.

    Jaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd Yanky en familie met Anne-Fleur!

    Groetjes,
    Peter, die van de bank :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Familie Meertens,

    Veel geluk met Anne-Fleur, een roze wolk van een baby. Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd! De mannen bij de Meertenses zijn nu wel erg in de minderheid. Maar vast wel blij. En terecht!

    BeantwoordenVerwijderen