dinsdag 22 juli 2008

Weekend

Het afgelopen weekend was voor ons erg leuk.
Heel veel genoten van de kleindochters,.. en de sfeer was goed . Jammer van het weer dat had wel wat beter gekund.
Fijn gezwommen :..ik heb niet gezwommen, maar ik speelde voor bad juffrouw.,...geregeld kwam er iemand vragen hoe laat het was haha..... dus dachten de mensen echt [was aan mijn kleren te zien] dat ik de leiding had over het geheel ...... en genoten.....heerlijk gegeten ....en....goed geslapen ...tenminste ...we lagen in een stapelbed...en ik lag boven ...nu heb ik dus 2 grote blauwe plekken op mijn boven benen.,zo groot als een deksel van een jampot. Zal wel weg trekken.
Ook het bezoek aan het huisje van Hans en Grietje was wel een belevenis, met banken die omhoog gingen en gordijnen die spontaan gingen waaien.
Maar heerlijke pannenkoeken en zalig ijs.
En dan Melissa die werkelijk overal een demonstratie geeft van in een spagaat springen....ook op de trampoline tjonge jonge zo lenig.
Laat ik vooral het vissen niet vergeten ...was ook erg leuk vooral onze kleine buurman die de ene forel na de andere op haalde.
Wij hadden er 1,....door Nico gevangen....het is niet veel maar......anders moet je ze schoonmaken en nog gaan uit delen ook. Kortom een geslaagd weekend.

2 opmerkingen:

  1. Daar kan ik niet veel aan toevoegen. Misschien de bioscoopfilm die ik samen met pa heb bekeken, de halve midgetgolf baan die we hebben afgewerkt, het bezoek aan de kinderboerderij, het bowlen of de show die we hebben bezocht. Het geeft maar aan dat er ontzettend veel te beleven viel. Wij hebben het ook een ontzettend leuke week gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Pa wou er nog het een en ander aan toe voegen .....maar ja ....wanneer ?????? das de vraag hé

    BeantwoordenVerwijderen