zondag 6 juli 2008

Ook (een beetje) rust


Sporten is niet altijd gezond. Vandaag ging ik samen met Raymon fitnessen en toen hij aan het bankdrukken was viel er een 10 kg gewicht op mijn tibia. Gelukkig (?) niet direct op het bot maar de klap werd opgevangen door de spier. Als het gewicht direct op het bot was gevallen vrees ik dat deze gebroken zou zijn. Nu is het (waarschijnlijk) alleen maar een zware kneuzing. Gelukkig heb ik er gelijk zo'n 10 minuten koud water over laten lopen zodat de zwelling meevalt. Het is wel erg stijf en doet ook nog steeds behoorlijk pijn. Het gebeurde vlak nadat we met de training waren begonnen. Toen ik weer terug boven was zijn we daarna gewoon verder gegaan. Om de pijn te vergeten ben ik maar extra zwaar gaan trainen.

1 opmerking:

  1. Nou dat is niet zo lekker en goed afgelopen hopelijk.
    Was je Ramon aan het helpen ofzo.
    Hij had er ook wel de p over in zeker.?
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen