zondag 20 september 2009

Druk weekend

Wat een druk weekend hadden we weer. Gisteren zijn we naar Walibi geweest. Jennifer had kaartjes via haar werk kunnen regelen voor heel weinig en dat was nog inclusief eten en een parkeerkaart. Ze had zelfs kaartjes voor de Pitti's geregeld. G-E-W-E-L-D-I-G-! Helaas kon Anne-Fleur niet mee want die was ziek. Om het kaartje van Yanky niet verloren te laten gaan, hadden we een vriendinnetje van Melissa (Christine) meegenomen. Aangezien zij nog nooit in een echte achtbaan had gezeten was het een openbaring om de vele waanzinnige achtbanen van Walibi te ontdekken. Het was een leuke en erg mooie dag, het weer was fantastisch. De dag afgesloten met een lekkere pannenkoek van Hans & Grietje.

Voor vandaag hadden we kaarten voor de smaakparade, dat is een soort festival op het terrein van het stadslandgoed waar allerlei etenswaren geproefd en gegeten kunnen worden. Van roze oesters tot heerlijke kazen tot heel apart - maar erg lekker - ijs. Ook was er een stand van Remi Martin waar ik een drietal cognacs geproefd heb. De lekkerste was toch de XO Excellence premium grand cru, deze was dan ook behoorlijk exclusief. Uiteraard ook even bij de stand van "The international Whisky society" langs gegaan waar ik nog een Glenlivit geproefd heb, ook zeker de moeite waard.

Inmiddels was het half vier en om 4 uur begon de voorstelling in theater waar ik kaarten voor Melissa en mij had. Snel naar het centrum geracet, de auto geparkeerd en naar het theater gerend, we waren net op tijd. De hele rij zat al en moest voor ons opstaan. Het was een leuke en mooie voorstelling. Na de pauze zegt Melissa: "dat meisje voor me zei dat de burgemeester naast me zit". Ik zei: "dat klopt inderdaad". Nu was dat niet echt het hoogtepunt van het weekend maar toch grappig om te vermelden.

1 opmerking:

  1. Leuk voor jullie en, jammer voor Anne-fleur en Yanky.
    Over de Smaakparade had ik ook in de "Sonja gelezen [net als "fietsen langs de Eem"]
    Maar ik dacht dat zullen ze wel weten omdat het in Almere was.

    BeantwoordenVerwijderen