vrijdag 6 november 2009

Q-music

Jeetje, wat ik nou net weer had. Ik was druk aan het stofzuigen toen mijn gsm ging. *Goedemorgen je spreekt met Wim van Helden van Q-music. Je hebt gisteren een plaat aangevraagd van Seal (Crazy). Waarom vind je die plaat zo leuk?* En nog wat vragen. Ze waren er gisteren niet meer aan toe gekomen om die plaat te draaien maar waarschijnlijk wel volgende week. Dan mag ik hem aankondigen. Dus allemaal goed luisteren volgende week. Nu nog even oefenen op mijn ABN.

4 opmerkingen:

  1. Crazy seal ??????????????????nooit van gehoord, Maar wel leuk voor je wanneer is de uitzendig precies ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat weet ik nog niet, ze zouden me nog bellen hierover. Seal is een zanger, getrouwd met model Heidi Klum en hij zingt Crazy. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets meer gehoord, wel het liedje gehoord op de radio.

    BeantwoordenVerwijderen