zaterdag 22 mei 2010

Nieuwe fiets

Vandaag heb ik een nieuwe fiets gekregen. Het is een Cube 240 Girl. Hij heeft 21 versnellingen, roze,witte en paarse kleuren en is 24 inch. Ik had die van 26 inch geprobeerd maar die was te groot. Ik ben toen met mijn pappa terug naar huis gereden en ik ben er heel blij mee. Maar ik moet er wel aan wennen want hij is heel erg anders dan mijn vorige fiets. Deze heeft namelijk geen terugtraprem maar 2 handremmen Daarna ben ik naar het verjaardagsfeestje van Soeraya gegaan.

5 opmerkingen:

  1. Wat een stoere fiets zeg, maar toch in vrouwelijk roze. Heb je er ook een teller op zitten waarop je kunt zien hoeveel kilometer je hebt gefietst?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee,ik heb geen kilometerteller op mijn fiets. En ik ga vandaag met mijn pappa op de dijk fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... schitterende fiets zeg,en 21 versnellingen fijn hoor!
    Als wij bij jullie komen logeren, dan gaan we ook fietsen hé, we nemen het fietsstoeltje mee voor Anne-fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik heb gisteren ook een nieuwe fiets gekregen, ik mocht op het schoolplein helemaal alleen rond fietsen met mijn nieuwe helm.

    BeantwoordenVerwijderen