maandag 17 mei 2010

Hiep Hiep Hoera.

Ik heb een vraag voor de Meertensens blog lezers:
Zou het niet een goed idee zijn om 1 keer in het jaar al onze verjaardagen op dezelfde dag of weekend te vieren.
In verband met werk, sport, vakantie etc etc, is het misschien wel iets om over na te denken.
Natuurlijk de jongste kinderen moeten hun eigen feestje hebben, en daar zullen wij in ieder geval graag bijzijn.
Ik hoor van verschillende vrienden dat z 'on familiedag of weekend goed bevalt,
b.v. elk jaar een datum prikken en 1 fam het laten organiseren, het volgende jaar een andere familie. de kosten kunnen gedeeld worden.
We zijn dan nog vrij om elkaar [als we kunnen] tussendoor te bezoeken.

Graag reactie en of andere voorstellen.

3 opmerkingen:

  1. Nou ik ben helemaal voor! En inderdaad wel leuk om iedereen of per koppel iets te laten organiseren. Ik vind alles goed. Er zijn thema's genoeg te vinden op het wereldwijdeweb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt mij ook een goed idee,kunnen we vroegtijdig een datum
    prikken waar iedereen bij aanwezig kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee! We hebben het allemaal zodanig druk dat één datum prikken toch wel moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen