zaterdag 15 januari 2011

Disco-zwemmen

Vrijdag 14-01-2011 ging ik naar een zwemfeestje van een klasgenootje, Aïda. Niet zomaar een zwemfeestje maar een DISCO-zwemfeestje. Ik was heel blij, het was mijn 1ste disco-zwemfeestje! Het was bij de koploper in Lelystad. Ik ging meteen, toen ik de uitnodiging kreeg, op Google-maps kijken om te zien hoe het er uit zag. Daar tegenover is een hele grote Balorig. We hebben ook friet gegeten. We gingen ook van de glijbaan af en in het bubbelbad. Het was heel erg leuk. Toen het feestje was afgelopen, gingen we nog even langs de McDrive van McDonalds voor iets lekkers. Ik was pas om kwart voor 11 thuis en lag pas om half-12 in bed. Vanochtend heb ik wel goed uitgeslapen.

2 opmerkingen:

  1. Wauwww, wat leuk, je eerste discozwemfeestje. Zo te lezen heb je de smaak al te pakken. Leuk hoor, geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, Melissa wat heb jij een leuk feest gehad zeg.
    zucht wat wordt je al groot.

    BeantwoordenVerwijderen