zondag 29 mei 2011

Gisteren ging ik naar mijn zwemles, alle groepen die voor het A-diploma gaan zijn verdeeld in verschillende kleuren, ik zit nu in de witte groep. Je begint met licht blauw, dan donker blauw, dan wit, vervolgens rood en daarna nog oranje en groen. Een tijdje geleden mocht ik van de 4-jarigen witte groep naar de witte groep voor 5+. Gisteren mocht ik ineens mee zwemmen met de rode groep. Aan het einde van de les kreeg ik van de juf te horen dat ik het al zo goed kan dat ik al naar de rode groep mag. De kinderen in deze groepen zijn echt al heel groot joh. O ja, mijn eerste karateprijs (even helemaal naar beneden scrollen)heb ik ook al gewonnen.

3 opmerkingen:

  1. Wauw heel goed van jouw Anne-fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Anne-Fleur! Nog even en je hebt ook je zwemdiploma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed in zwemmen en ook nog in karate,
    nog even en je bent tweevoudig kampioen,goed gedaan hoor en we gaan zeker nog van je horen,succes.

    BeantwoordenVerwijderen