dinsdag 27 mei 2008

Dat kunnen alleen ambtenaren bedenken.

Omdat er in Almere continue zeer veel gebouwd wordt en er dus elke dag nieuwe straten en wijken bijkomen, is het om de zoveel tijd nodig om de vuilnisophaaldienst efficienter te laten werken en krijgt een wijk een andere vuilnisophaaldag. Allemaal heel erg logisch. Een tijdje geleden las ik in een huis-aan-huis verspreid blaadje dat het weer zover was en wat de nieuwe vuilnisophaaldag zou worden. Vandaag is het de gewoonlijke vuilnisophaaldag voor de Eilandenbuurt en toen ik van het werk door de wijk naar huis reed zag ik op elke klikko een opvallende oranje sticker zitten. Toen ik de sticker op onze klikko las stond daar: "Vanaf nu wordt uw klikko geleegd op......dinsdag" (aangevinkt binnen een keuze van maandag t/m vrijdag). Dit kan volgens mij alleen een ambtenaar bedenken.

1 opmerking:

  1. Ach ja die Ambtenaren ze doen hun best hé.
    Hier in Terneuzen krijgen ze een heel groot feest aangeboden [omdat ze zo hard hadden gewerkt zei de Burgemeester] kosten: 55.000 euro.
    Lachen ! !

    BeantwoordenVerwijderen