woensdag 14 mei 2008

Schotland

Tja ...wat moet ik er nog over schrijven ...over onze reis naar Schotland ! Ik heb er al zoveel over verteld tegen deez en genen
Het was geweldig en heel erg leuk.
Een prachtig land zou er wel willen wonen en een B&B beginnen ...misschien in een volgend leven.
We werden overal zo goed ontvangen ...hele vriendelijke mensen.
Ook de disteleerderijen die we bezochten was heel leuk om te doen .....vooral Nico kon er geen genoeg van krijgen [[van vooral de uitleg].
Voor ons was dat wat moeilijk omdat ons engels niet zo goed is om het te verstaan dan.
Het spreken gaat mij redelijk goed af [ze begrijpen me toch] nou ja soms.
Ik heb er veel van geleerd ..ook samen hadden we het erg leuk. en fijn dat onze zoon erbij was om een en ander te regelen
Van Mijn vrienden van LAPHROAIG heb ik al verschillende mails gekregen. Lieve Maria schrijven ze haha
De reis was een belevenis en het zit nog steeds in mijn hoofd regelmatig hebben we het er nog over.
Zou zo terug willen .

Die is voor mij de favoriet en de wisky van ARRAN.

5 opmerkingen:

  1. laphroaig is mijn favoriet met de wisky van Arran.

    staat een beetje raar in het bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan pas je het bericht toch aan. Dat kan je heel gemakkelijk doen door op het potloodje te klikken onderaan het bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de tip ! ! ....en ...nu de foto's nog ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij willen er zeker ook een keer naar toe. Uit jullie verhalen te proeven moet het er echt fantastisch zijn.

    We zijn ook benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen