zondag 15 juni 2008

Bed

In de weg om een grote meid te worden heb ik een volgende stap gezet. Ik heb een groot bed gekregen. Mijn oude bedje werd aan de kleine kant dus was het hoog tijd voor een groot bed. We gingen naar dezelfde winkel waar Melissa's bed gekocht was om te kijken of ze ook zo'n mooi bed voor mij hebben. Pappa liep de hele winkel door en zag geen kinderbedden meer, toen hij vroeg waar de kinderbedden gebleven waren zei de winkelmevrouw dat ze deze niet meer verkochten. Dat vonden pappa en mamma erg jammer want ze vonden die bedden erg mooi en erg stevig. Daar komt ook bij dat deze bedden op de groei gekocht worden. De winkelmevrouw vertelde wel dat ze nog een bed over hadden wat we met 40% korting konden kopen. Het was een erg mooi bed en pappa en mamma hebben het dan ook gekocht. Omdat de winkelmeneer (die qua uiterlijk en klantvriendelijkheid erg leek op de meneer in het reclamefilmpje van bol.com) geen zin had om alle onderdelen voor het bed bij elkaar te zoeken zou hij ons opbellen wanneer hij alles bij elkaar gezocht had. Dinsdag belde hij op en pappa ging meteen uit zijn werk naar de winkel toe om alles op te halen. Thuis ging hij alles gelijk in elkaar zetten en een paar uur later stond mijn nieuwe bed op mij te wachten. Ik vond het veels te spannend dus ik kwam wat moeilijk in slaap maar nu ben ik er helemaal blij mee. Het is net als Melissa's bed een half-hoog slaper maar hij wordt pas verhoogd wanneer ik veel ouder ben. Het is het model "tea-time" van het Deense merk "Life-time".

1 opmerking:

  1. Melissa vindt je bed ook heel mooi. Zij wil graag een keer op slapen.

    BeantwoordenVerwijderen