zondag 11 januari 2009

Tijdscapsule

Afgelopen week waren we druk met een puzzel van duizend stukjes. Vele uren hadden we eraan gewerkt en eindelijk was hij af. Yanky zei dat ze graag een wat grotere uitdaging op puzzelgebied wilde. Dan kan, ik had ooit een puzzel gekregen met geen duidelijke afbeelding en daarin een verborgen 3d-afbeelding die je alleen kan zien als je het dichtbij je ogen houdt en vervolgens van je af zonder je ogen scherp te laten stellen. De doos met de puzzel lag op zolder en even later stond ik met de doos in de huiskamer. Toen ik de doos opende zag ik dat er - naast de nog nooit geopende puzzel - ook een stapel singeltjes in lag. het was alsof ik een tijdscapsule opende die ik zo'n 20 jaar geleden verstopt had. Hieronder de lijst met singeltjes met de links naar Youtube zodat jullie ook herinneringen kunnen ophalen.
Neem even de tijd om alles te beluisteren, ik ben hier namelijk zo'n 2 uur mee bezig geweest.

6 opmerkingen:

  1. Tjonge ....wat leuk.
    Wij hebben echt genoten zeg ...er zijn hele mooie nummers bij o.a John Denver Nana Mouskourie etc etc.

    Ik heb lekker meegefloten heerlijk....sorry

    Ja ja wie wat bewaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. John Denver??? Die staat er echt niet tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ben ik nog wat singeltjes kwijt hahaha. Afijn, jullie hebben er toch al van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Nico,wat is nou 2 uur als je
    zo veel luisterplezier kan creeren,
    ik vindt er echt mooie plaatjes
    bij zitten,ga zo door.



    je pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja John Denver ja.....aan de zijkant opscrollen verschillende liedjes met o.a Olivia Newton John en andere zangeressen

    Ik ondek steeds meer echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk! Het verleden heeft toch ook zijn leuke kanten als je dat soort dingen terug kunt vinden.
    Ik heb een oude koektrommel en gaat al vele vele jaren mee. Er zitten dingen in waar ik niemand een plezier mee kan doen, maar voor mezelf haalt het leuke, mooie en minder mooie dingen op. Net zoals de verschillende nummers die je hoort, die brengen je dan weer even helemaal terug in de tijd. Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen