zondag 17 januari 2010

10de Kyu

Zaterdag heb ik mijn karate-examen gedaan voor de 10de kyu. De sensei en alle sempais waren het er over eens dat ik de beste kata had laten zien van de 10de en 9de kyu karatekids, en twee mannen. Ik ben erg trots op mezelf. Van papa mocht ik zelf kiezen welk kado ik wou, omdat ik zo goed was. Als je op de website van de karateschool kijkt dan zie je de foto die na afloop is gemaakt. Pappa heeft nog een paar filmpjes gemaakt die hij nog op internet zal zetten. In juni mag ik - hopelijk - voor de 8ste Kyu (gele band) examen doen.
Hieronder is een filmpje van wat ik allemaal moest doen.

7 opmerkingen:

  1. Pappa en mamma waren heel erg trots op je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je was echt de beste! Een mevrouw kwam naar je toe en zei dat je een hele mooie kata had gelopen. Anne-Fleur deed je aan de zijkant na, zelfs inclusief "kjai!!".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan hoor! Ziet er echt heel erg mooi uit allemaal, die bewegingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij zijn heel erg trots op je
    Leuk filmpje ook.
    Je kon zo zien dat jij de beste was,
    Mooie houding vooral.

    Opa en Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dit is erg goed!!!

    Je hebt aanleg!! hahah waarschijnlijk van je oom B ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zo als jij dat doet met die
    strakke afgemeten bewegingen,fantastisch gewoon.
    Ik denk dat ik nog eens bij jou om
    les kom,ga zo door en jij wordt echt
    een hele goede karateka,ik ben echt
    heel trots op jou,"kjai".

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je reactie is zeer snel en zonder enige twijfel, en dat is bijzonder goed.
    Ons nichtje heeft echt talent, de kunst van zelfverdediging zit er zeker in.
    Goed hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen