zaterdag 30 januari 2010

Avatar

Vandaag moest Chayenne afzwemmen voor haar diploma-A. Na het afzwemmen mochten de meiden met de Pitti's mee om een feestje te vieren bij McDonalds. Yanky en ik gingen naar de stad voor een film en snel uit eten. We hadden kaartjes gekocht voor Avatar-3D. Wat een ongelooflijk mooie, spannende en leuke film. Ik kan me goed voorstellen dat het zo'n groot succes is. Ik kan de film dan ook aan iedereen van harte aanraden. Wel de 3D versie nemen, die is nog net wat beter want het lijkt alsof je er middenin zit. Ik dacht dat de film zo'n 2 ~ 2,5 uur zou duren maar dat werden er dus 3 zodat we best laat bij de Pitti's aankwamen om de meiden op te halen. Het had ook nog eens ontzettend gesneeuwd zodat de weg daarnaartoe niet zo snel ging. Gelukkig heb ik de beste winterbanden die je kan krijgen want sommige auto's kwamen de parkeerplaats niet eens af.

3 opmerkingen:

  1. Ook als je niet van Fantasy houdt, is het geweldig om naar te kijken. Mooie animaties en special effects. 3D was erg goed; mevrouw naast mij dook weg voor een voorwerp "in haar richting" - ik moest mijn lach inhouden - en giechelende kinderen die "in de zaal zwevende" objecten probeerden te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil daar ook naar toe met papa. :) en mijn zus heeft een filmpje aan mij laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen