zaterdag 23 januari 2010

Handdoekstang

Hoera, na bijna 6 jaar heb ik hem dan, de handdoekstang in de badkamer. Het kwam er maar niet van en ik was dat witte stoeltje toch wel zo beu! We waren al een paar keer op zoek gegaan, want ik wilde graag een staander. Vanmiddag naar Hulst naar de Karwei, maar helaas. Dan maar even bij Morres gekeken en daar hebben we er dan maar eentje meegenomen. Voor aan de muur, 2 badlakens kunnen erop.

We liepen nog even door de zaak en ik werd op slag verliefd op een prachtig bankstel. Van Chateau d'Ax, de Leonardo. Ik ging er op zitten, nou ja, zitten? het was meer neervleien maar toch met een steuntje in de rug, en was gelijk verkocht. Dat zat toch lekker!! Je kan hem ook in de relaxstand zetten. Niet echt een koopje, maar ja, het schijnt de Ferrari's onder de banken te zijn. Je kreeg volop korting bij Morres, maar helaas mevrouw, niet op de collectie van Chateau d'Ax.
Hij stond daar in het wit, echt een eye-catcher.

3 opmerkingen:

  1. Ilona is snel tevreden dus hebben we het handdoekenrek gekocht in plaats van het bankstel.
    Dus, nee we hebben het(nog)niet gekocht.
    Ilona is helemaal in haar nopjes met het rek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja,je kan maar ergens je lol in
    hebben toch?,is nog niet zo duur ook
    dan die stoelen.

    BeantwoordenVerwijderen