maandag 5 april 2010

Blog opheffen

Ik Marit, denkt dat het maar het beste is, dat we de Web-log opheffen.
Als ik zie, hoe weinig er door sommige mensen gereageerd wordt.
B.v over onze vakantie, of als er in één week 2 jarig zijn.
Of dat er weer een bericht opkomt over schoonmaak azijn.
Om ergens op te reageren kan toch voor velen niet zo moeilijk zijn [ze doen niet anders dan achter de P.C. zitten]

Het kan alleen [volgens mij] als iedereen mee doet .
Ik vraag dus, moet de web-log blijven bestaan??
Laat allemaal iets van jullie horen.

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat net zo min als je verplicht bent om een stukje te schrijven, je ook niet verplicht bent om een reactie te plaatsen. Ik heb al zoveel stukjes geplaatst waar ik reacties verwachtte en er geen kreeg. Maakt dat wat uit? Het gaat er bij mij om dat ik wat deel. Als daar iemand op reageert prima, zo niet, ook prima. Soms lees je een stukje en denk je: "daar ga ik later nog op reageren". Dan komt het er niet van en voor je het weet staan er weer al andere stukjes op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blog moet niet weg. Want dat is niet leuk. Hier kan je alle nieuws schrijven wat je beleefd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten we dan nog maar even doorgaan, dan weten we nog eens iets van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ter info: de blog kan alleen door mij worden verwijderd. Maar zit er niet iets anders achter dit stukje?

    BeantwoordenVerwijderen