woensdag 21 april 2010

I've got him

Eindelijk is mijn nieuwe telefoon aangekomen. Mijn oude GSM begon steeds meer kuren te krijgen en het bereik leek ook steeds slechter te worden. Ik heb hem alvast voor mijn verjaardag gekregen anders kon die niet in het huishoudboekje verantwoord worden. De telefoon is heel erg uitgebreid en de mogelijkheden zijn schijnbaar eindeloos. Het is een HTC Desire geworden. Na veel reviews te hebben bekeken en veel adviezen te hebben ingewonnen is deze als winnaar uit de bus gekomen.

2 opmerkingen:

  1. Kan je met dit apparaat ook nog telefoneren of is het meer een computer want dit gaat mijn pet iets te boven,ik heb het even opgezocht
    en gelezen wat je er allemaal mee kan doen,te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-) ja, dat kan ook nog. Hij kan inderdaad heel erg veel. Ik type dit ook op de telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen