vrijdag 16 april 2010

Gepland

Alles netjes gepland:
  1. Om 8:30 uur Melissa naar school brengen
  2. Om 9:00 uur de auto voor APK naar garage
  3. Daarna naar het stadhuis om mijn nieuwe paspoort op te halen
  4. Daarna naar de ANWB om mijn geld terug te krijgen voor de kapotte sneeuwkettingen
  5. Daarna lekker thee drinken met Anne-Fleur
  6. Tegen die tijd zou de auto wel klaar zijn zodat we met de auto naar huis kunnen rijden
De praktijk:
  1. Melissa voelt zich niet lekker, toch (op tijd) naar school gebracht
  2. Om 9:10 uur de auto bij de garage afgeleverd maar kreeg tegelijk te horen dat deze pas om 15:00 uur klaar zal zijn
  3. In het stadhuis een tijd gewacht en ik kreeg toen te horen dat het systeem het niet doet, of ik 's middags maar terug wil komen
  4. De ANWB wilt mij graag mijn geld terug geven, echter hebben ze nog geen cash, of ik later maar wil terug komen
  5. Omdat we zo vroeg in de stad waren was nog niets open
  6. Daarom maar met de bus naar huis gegaan. Voor Anne-Fleur is dit wel een stuk leuker dan met de bus.
Kom ik thuis, kan ik niet inloggen op het werk zodat ik vandaag 4 uren vrij moet nemen. Ach ja, het is heerlijk weer dus dat maakt het weer goed.

1 opmerking:

  1. Ja soms heb je van die dagen dan lijkt het of alles tegen zit,maar als je de moed niet verliest dan komt het toch altijd weer goed,
    sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen