dinsdag 19 december 2006

Slechte verliezer

Stel je besluit om niet mee te doen aan de postcodeloterij, dat is je goed recht. Je wordt wel overladen met brochures waarin ze je proberen over te halen om toch vooral mee te doen want anders zou je wel eens heel erg veel geld kunnen mislopen. Als je dan nog stevig in je schoenen staat en zo resoluut bent om niet mee te doen ben je wel een echt slechte verliezer als je, wanneer je buren ineens 13 miljoen mogen verdelen en daarvan allerlei leuke dingen gaan kopen, dat niet alleen kan verdragen maar ook gaat proberen om de opgelopen emotionele schade te verhalen op de postcodeloterij. Als je het mij vraagt kansloos, anders ga ik volgende maand ook de postcodeloterij voor de rechter slepen om mijn misgelopen prijs toch wat goed te maken. Als je het filmpje bekijkt [klik op bekijk item] let dan ook eens hoe serieus die advocaat blijft, knap hoor want elk nadenkend mens zou toch moeten weten dat deze actie volledig kansloos is.

4 opmerkingen:

  1. Wat een zielepiet de vrouw zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch zit er wel iets in wat die mevrouw zegt.
    De manier van een loterij promoten is de mensen aanzetten om mee te doen om niet de teleurstelling tegen het lijf te lopen dat de buren een grote prijs winnen, terwijl jijzelf ernaast grijpt omdat je niet meedoet.
    Op mijn werk doen we met onze ploeg al jaren mee met de staatsloterij. Ook met oudjaar hebben we weer een straatje gekocht met de hele ploeg. Je moet er tenslotte toch niet aan denken dat je op 1 januari op je werk komt en niet een collega aanwezig is, omdat ze hebben gebeld dat ze niet meer komen en ze hun koffers aan het pakken zijn om voorgoed te vertrekken naar een warm luilekkerland omdat ze allemaal een zeer gote prijs hebben gewonnen. En dat terwijl je hebt gezegd niet mee te doen met het aankopen van de loten. Dus bij die gedachte heb ik ook mijn deel ingelegd om mee te kunnen dingen naar een zeer grote prijs, zodat op 1 januari 2007 niemand van onze ploeg aanwezig hoeft te zijn om het werk te doen.

    Dus krijgen jullie een telefoontje op 1 januari 2007 met een zeeeeer lang nummer op de nummermelder, dan.............

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Stanny ...zou leuk zijn voor de club van Dow maar....Nu zijn wij aan de beurt had ik zo gedacht ....we zijn vanaf het begin lid en NOG NOOIT iets gewonnen ...terwijl ze bij de meeste mensen al 2 of mischien wel 3 keer zijn geweest met de poet.
    Maar als ze hier komen met de miljoenen dan mogen jullie allemaal mee voor een weekend CENTER park hahaha fijn he !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe al vanaf het begin mee aan de postcodeloterij en de keren dat ik gewonnen heb zijn op 2 vingers te tellen, 1 keer iets van € 5,- (of was het nog Fl 5,-, dat kan ook) en de andere keer een beker Ben & Jerry's ijs waar ik half Almere voor door moest rijden zodat ik meer geld aan benzine kwijt was dan dat het ijs kostte.

    BeantwoordenVerwijderen