zondag 10 december 2006

Zwemles

Vandaag ben ik weer wezen zwemmen met papa. We gaan dan altijd het eerste uurtje oefenen zodat ik sneller mijn zwemdiploma kan halen. Ik vind het dan altijd vooral erg leuk om te duiken. Eerst ligt het ding met 2 gaten waar je door moet duiken op 3 meter, dat is wel erg gemakkelijk, daarna legt de badmeester dat ding op 6 meter en dat levert ook eigenlijk geen problemen op. Sinds vandaag weet ik dat de badmeester dat ding daarna op 9 meter legt en dat kan ik ook al. Je moet wel weten dat ik, wanneer ik in het water duik, meteen stil lig en daarna het hele stuk dus moet zwemmen ipv dat ik als vanzelf ernaar toe ga door het duiken. Nu doe ik al een aantal weken die laatste afstand met succes, ik wist alleen niet dat je voor diploma A die 3 meter onder water moet kunnen zwemmen, voor B die 6 meter en voor C pas die 9 meter!! De badmeester zei dat ik het heel erg goed deed en ik was toen heel erg trots (en papa ook). Ook de andere zwemvaardigheden kan ik al erg goed, ik heb alleen nog niet geleerd hoe ik moet watertrappelen. Dat lijkt me echter niet zo moeilijk. Ik denk dat dit nog te snel is maar hier ben ik alvast voor aan het trainen.

2 opmerkingen:

  1. Zo Melissa..... dat gaat goed met jouw in het zwembad en leuk voor je Pa ook.
    Jij bent echt sportief zwemmen en skieen. goed hoor.
    Wat is de volgende sport die je gaat doen als je de A. B en C diploma's hebt.
    Heb je al plannen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik wil ook graag een keer gaan paardrijden.

    BeantwoordenVerwijderen