dinsdag 11 maart 2008

De Smoelensmid

Zo, we zijn er weer vanaf voor een half jaartje. Ik kan jullie niet zeggen hoe een hartgrondige hekel ik aan die bezoekjes heb. En achteraf is het natuurlijk peanuts!

Zoals al eerder gemeld had ik 2 gaatjes en een vracht aan tandsteen. En zenuwachtig dat ik was! Ik had weinig praatjes (volgens Stanny) en het was niet uit mijn gedachten te krijgen. Ik moest gister om 15.15 uur aanwezig zijn en ze hadden er 3 kwartier voor uitgetrokken. Pffffff, lamme kaken zou je ervan krijgen.

Ik vroeg maar gelijk om verdoving en dat had ie niet eens klaarliggen! Nou ja zeg, als het zonder pijn kan, graag dan. Je laat iemand toch zomaar niet afzien? Omdat de gaatjes zowel linksboven als rechtsboven zaten, kreeg ik dus aan 2 kanten verdoving. Eerst ging het tandsteen eruit/eraf en dat vond hij al een hele klus.

Vervolgens met die boor aan de gang en ik lag bijna te bibberen in de stoel en behoorlijk verkrampt met mijn handen in elkaar geslagen lag ik de verrichtingen te bekijken. Maar ik voelde niets gelukkig. Hij bleef maar boren. Dan krijg je van die metalen bankschroeven aangedraaid, links - rechts en in het midden en van die tampons tussen je lippen. Kennen jullie die film Hannibal met Anthony Hopkins? Need I say more???

Afijn, na een hele kwak met lood aangebracht te hebben, de blauwe lamp erop om het geheel te harden en daarna fijn te polijsten, was het werk gedaan. De rekening bedroeg *maar* 233 euro. Bedanken kon ik niet met die verdoofde lippen en lamme kaken, maar ze snapten het wel dat ik graag weg wilde. Tot over een half jaar maar weer.

1 opmerking:

  1. Zo iemand heet Tandarts hoor en niet zoals jij hem noemt.....

    Je hebt je weer voor niks zenuachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen