maandag 3 maart 2008

Eerste bouwweek serre

Hier is een fotoimpressie van de eerste bouwweek.De "voor" foto. We hadden nog wat grond verwisseld met zand voor de aanleg van een toekomstig terras.
Na de eerste dag was er middels een motorkruiwagen en een kraantje 10 kuub zand uit de achtertuin verwijderd. Hier moet de fundering komen.
De bekisting voor de fundering is klaar en de betonijzers liggen te wachten.
Alles klaar voor het storten van de fundering.
Het beton is gestort. De kat van de buren heeft haar pootafdrukken er in achter gelaten.
Einde van bouwweek 1. Hier staan alle foto's.


5 opmerkingen:

  1. Zo dat is best een grote ruimte die jullie erbij krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had het over een nieuwe sportschool.
    Als ik de tuin zo eens bekijk zie ik daar genoeg toestellen staan waar je mee aan de gang kunt de komende tijd.
    Het ziet er goed uit, een redelijke fundering en een zeer goed gewapende betonvloer.
    Is er geen isolatie onder de betonvloer gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk wel goed uit. Dat is niet van mij en ik zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten doen. Daarbij betaal ik die mannen zó goed dat ik elke dag controleer of ze zich toch wel in het zweet werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. KOmt er een radiator in de serre ??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, er komt vloerverwarming in en op het dak komt een airtop die gekoppeld is aan de thermostaat.

    BeantwoordenVerwijderen