woensdag 17 december 2008

GSM

Ik ben toch zo boos hé..ik moet het even laten weten.
Ik heb bij Vodafoon een abonnement, en betaal daarvoor al 3 jaar 6 euro met kosten van bellen en smssen soms 6.25 of 8 euro inclusief gebruik.
Zoal bekend is ...is mijn gsm een paar maanden kapot geweest.
Nu moest ik in november 46.75 en in dec 42.26 betalen.
Dus dacht ik ze zijn bij Vodafoon mis geweest met mijn abonnement..nagevraagt ...maar nee hoor.pas in augustus volgend jaar loopt het af.
Dus gebeld met Vodafoon. Er is 20 september een nieuwe ringtoon aangevraagd...WAT DUS DOOR MIJ NIET IS GEDAAN [ de gsm was al maanden kapot ]
En dan komen er smsjes en die kosten 1.50 per sms. tis niet te geloven.
Hoe kan zoiets ik geef zelf nooit geen informatie niet per gsm niet per telefoon niet per p.c.
Meisje bij Vodafoon zei me dat zij erg veel klachten krijgt ...maar dat zij er niks aan kan doen voor mij.
Wel gaf ze mij een tel nr 09092027040 maar daar kun je inspeken en krijg je geen antwoord.
Ik vind het heel erg.
Mijn gsm is nu weer gemaakt en afgelopen zaterdag kreeg ik 3 smsjes U kunt gratis smssen van uit het buitenland.
Ben de winkel ingegaan en daar zei men ...U moet alleen het woordje stop invoeren.
Hoe is het mogelijk als je gsm in de kast ligt, dat er dan toch nog mee gefraudeerd kan worden.

Ik wou het maar even doorgeven wellicht heeft iemand er wat aan.

1 opmerking: