maandag 15 december 2008

Kindle

Wie heeft er gehoord van de Kindle?

Ik heb het gezien bij Oprah,.
De Kindle is een nieuwe uitvinding.... formaat agenda, hij is draadloos ...hij kan alle boeken [waarvan je de titel opgeeft] downloaden, ook tijdschriften,kranten, muziek, alles wat je opvraagt heb je direct op je kindle.
Oprah zat in het vliegtuig en voor het vliegtuig was opgestegen had ze haar eerste boek al op haar Kindle staan.
Het schijnt een geweldige uitvinding te zijn.
Ook vooral voor scholieren is het fijn ...nooit geen gesleep meer met die zware boekentassen.

Dus mijn oudste kleindochter kan als ze naar de middelbare school gaat met een klein rugzakje naar school ...met haar lunchpakket een pakje drinken en haar Kindle.

De prijs van de Kindle is 359, dollar....maar besteld via www.ophra.com 50 dollar goedkoper.

7 opmerkingen:

  1. Het zou goed kunnen dat men geen boeken meer nodig heeft tegen die tijd.
    Goed voor het milieu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het apparaat is al meer dan een jaar verkrijgbaar hoor. Het is alleen een beetje duur, voor dat geld heb je al een laptop waar je veel meer kan doen. Als dat apparaat $ 50,-/€ 50,- kost dan wil ik er nog wel over nadenken. Versie 2 is overigens ook al uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar ik kijk een gegeven Kindle niet in de ......euh.....knoppen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik het niet had gedacht ....er is weer eens iemand die er al van weet dat de kindle bestaat.
    Ik vond het geweldig toen ik het zag.
    Dacht ook eens iets nieuws te weten ...toch jammer. en....veel handiger dan een laptop. zo als ik al schreef ....zo groot als een agenda heel makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. P.S. Het zou zomaar kunnen dat ik hem zelf koop. als ik het geld had].... zucht
    Iedereen is ook altijd zo jaloers van mijn GSM hahaha...is weer als nieuw na de reparatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je je GSM laten repareren?? Ik wist niet dat ze dat deden. Yanky heeft nu een hele vette GSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik heb mijn GSM laten repareren..kosten 15 euro.
    Het probleem was dat hij niet meer oplade, dus dacht ik er moet een nieuwe battereij in ...batterij gekocht niks hé. de batterij werd niet terug genomen dus 25 euro weg. ttttsssssss.
    Maar er is een klein telefoon winkeltje ..daar geprobeerd en na een uurtje belden ze al dat hij klaar was. en hij doet het prima.
    Zo zie je maar ...niet te snel weggooien.
    Ook mijn abonnement is nog geldig tot augustus...dan dacht ik pas een nieuwe gsm te kopen of krijgen.
    Maar ik ben gehecht aan mijn gsm en iedereen vind hem schitterend vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen