donderdag 17 december 2009

Winterwonderland

De verwachting kwam wel een dag te laat uit maar het is er dan toch van gekomen. Vanochtend (nou ja, het was nog meer nacht 5:35 h) toen ik opstond en naar buiten keek zag ik dat er een 10 cm sneeuw gevallen was. Aan de ene kant heel erg mooi, aan de andere kant betekend dit dat ik er langer over ga doen om op het werk te komen. Nadat ik de smeekbedes van Yanky had weerstaan toch maar weg gegaan richting Amsterdam. De weg lag er heel mooi wit bij, gelukkig heb ik winterbanden dus dat geeft een stuk veiliger gevoel. Op de A6 toch niet harder dan 70 gereden sommige stukken zelfs maar 50. Op de A1 werd het een stuk beter zoals ook op de A9. Ik kwam een kwartier later aan op het werk. Op het kaartje hiernaast zien jullie hoe de situatie op de weg was om 7 uur. Zoals jullie zien stond de hele A9 vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten