vrijdag 26 november 2010

Virus doet zijn intrede!!!!!!!

Vandaag kreeg ik een telefoontje van Christian dat hij naar de fietsenzaak was geweest. Hij was op zoek naar een echte racefiets, en was benieuwd wat men tegenwoordig op tafel moet leggen om een dergelijke fiets mee naar huis te krijgen. Zijn oog was gevallen op een degelijke Koga maar daar hangt nogal een prijskaartje aan. Hij vroeg me een keertje mee te gaan omdat ik hem attendeerde op goedkopere fietsen die overjarig dreigen te worden en die nu tegen sterk gereduceerde prijs worden opgeruimd. Affijn, we gaan er wel eens op uit.

Ik heb het idee dat hij drager begint te worden van het fietsvirus, en dat vind ik wel leuk.
Dat bewijst hij ook doordat hij weer en wind trotseert op weg naar zijn werk en terug.
Wie weet gaan we samen nog eens wat gaan toeren hier en daar. Zou leuk zijn!!!!

1 opmerking:

  1. Nou die gaat dan volgend jaar ook mee naar Curacau natuurlijk, kunnen er wel 2 fietsen in de fietsen koffer ?

    Maar het is zeker leuk dat hij wil fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen