maandag 29 november 2010

Sneeuw

Het is weer ouderwets gezellig op de snelwegen in +31
Op de terugweg van Amsterdam naar Almere begon het onderweg te sneeuwen. Het werd steeds erger en toen ik thuis kwam lag er al een pak van een paar cm. Dat is inmiddels al zo'n 5 cm geworden. Ik had geluk dat ik er nog niet zo'n last van had. Sommige hadden/hebben er meer last van. Toen ik dit stukje zat te tikken had de routeplanner van Tomtom al behoorlijk last van al dat (internet) verkeer. De weersverwachting geeft aan dat het wel wat maar niet veel beter wordt voor de rest van de week. De kinderen vinden het "te gek!" en ik vind het ook wel leuk. De eerste sneeuwballen zijn al gegooid en uiteraard is mijn paadje (als eerste) helemaal schoon geveegd.

8 opmerkingen:

  1. Hier is nauwelijks iets te zien. Het sneeuwde hele kleine vlokjes maar die bleven niet eens liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen nog maar sneeuw gezien op tv
    maar wel wit gevroren wegen hier
    maar ze geven niet zulk best weer af voor de komende dagen,alleen voor woensdag geven ze 20 graden af ,toevallig moet ik dan gaan vissen
    dus dat wordt dan toch weer genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat die ouwe man dan toch beslist wil gaan vissen hé.
    Ik ben er niet blij mee veel te koud, en heel veel wind, noord/oosten wind nog wel.
    Hij is toch ook al 75 jaar.

    Wat je genieten noemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb IK niet geplaatst die over die oude man ging al staat mijn naam er op,schande gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is het vandaag -7 met een aardige wind. Hij mag wel oppassen dat zijn kl...en er niet afvriezen. Het was overigens de drukste avondspits ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze laatste reactie van jouw kan je wat mij betreft gelijk VERWIJDEREN. die is niet gepast en niet netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Nico had toch gelijk wat betreft
    mijn kl auwen,mijn vinger toppen tintelen nog steeds en het is nu vrijdag avond,zijn toch wat bevroren
    geweest denk ik maar dat gaat wel weer over bij de volgende sessie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er was nog iemand die daar last van had tijdens jouw vistochtje. En de dagen erna.

    BeantwoordenVerwijderen