zaterdag 26 augustus 2006

Er is er een jarig hoera, hoera

dat kun je wel zien, dat zijn opa en ik.
Gisteren wilde ik ineens graag gaatjes in mijn oren voor oorbellen. We zijn toen 's avonds naar de stad gegaan waar ik bij een juwelier mooie roze oorbellen uitgezocht heb. Deze zijn er allebei tegelijk ingeschoten. Je kunt je niet voorstellen hoeveel pijn dat deed, ik dacht dat ik vermoord werd. Ik moest wel even huilen maar een tijdje later was het helemaal over. Nu moet er elke ochtend en avond even een paar druppeltjes op en moeten de oorbellen even rondgedraaid worden. Omdat mijn fiets te groot is geworden heb ik ook nog een nieuwe fiets gekregen, dit was mijn eerste verjaardagscadeau.

1 opmerking:

  1. Echt prachtig die oorbellen zeg ... ze staan je heel mooi.
    En die nieuwe fiets is al echt een fiets voor een groot meisje, stoer ook.....nu kun je kilometers gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen